Vårt kundvårdsprogram
- Kvalitetspolicy - att uppfylla kunders krav/behov, i rätt tid, på rätt sätt med hög och jämn kvalitet.
- Kvalitetskontroller görs en gång/månad eller efter överenskommelse. Eventuella åtgärder utförs omedelbart. Dessa dokumenteras med kopia till kunden vid önskemål.
- Avvikelserapportering på fel/reklamationer med snabba åtgärder. Vi har även förebyggande åtgärder för att problem inte ska uppstå. Våra kunder uppmanas skriva rapporter med förslag/åtgärder
- Kundenkäter för att förbättra kvalitet och service
- Driftmöten med kund med redovisning av kontroller/kvalitet/problem/ utveckling/enkäter/statistik med mera. Detta gör vi så ofta kunden önskar.
- Genom våra städobjektpärmar i städförråden finns möjlighet till kundinfo och kundkommunikation
- Flexibilitet, vi har snabb uppställning på nya eller förändrade behov från kund.
- Snabb vikarietäckning vid sjukdom med mera. Jourpatrull och jourtelefon finns.
- Vi har även kundaktiviteter som frukostmöten, kundseminarier med mera.